torstai 7. helmikuuta 2013

Kurkitko mun kaappeihin ???

Siis....

Siis oikeesti....

Mä oon nyt ihan sanaton....

Siis kurkkiiko ihmiset asuntoesittelyissä oikeesti kaappeihin ???

TÄ !!!

...kun pikasiivouksessa suolapurkki eksyy sukkalaatikkoon ja rintaliivit löytyvät astiakaapista...

...Puhumattakaan kadonneista kameroista jotka löytyvät ties mistäkin...

...koiranraksuja viinikaapissa....

tyhjät viinipullot...millon mistäkin...

ja...

No on niillä siinä ihmettelemistä !

Siis...

No kuulemma !!!

No...mikäpäs siinä...eipä tuolla väliä...ei mua kiinnosta, mä oon muuttamassa pian ja mä aion vaan vetää kaapeista kimpsut jätesäkkeihin ja siivota vasta sitten tyhjät kaapit...heh !

...mut siis silti...

...mä oon ihan ymmyrkäisenä...oikeesti...

Sori, piti tulla postaus keittiöön...mut...

...mut on meillä siistiä ainakin pintapuolisesti,heh ja se riittää miulle !!!

Kato nyt totakin pöytää? Kiiltää ihan liikaa,kun kellokin siitä töydellisesti heijastuu...






Ja aina esittelyn jälkeen kun tulee kotiin, niin ei tunnista sitä kodikseen...vaan ekana räjäytetään pommi ja volaa,kyllä on taas kotoista...mutta missäs se piilotettu karkkipurkki olikaan ?

Ihanaa päivää siulle !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !