tiistai 21. toukokuuta 2013

Väsymyksen roskia...

...just nyt mun silmiä kirvelee...

Väsymyksen roskia silmissä...

...

...

...

Ja mielessä pyörii vaan kysymys ...tai ajatus oikeastaan, ..vai onko se piilevä pelko...

Pieni pelko se on ...

Miuta pelottaa, et loppu remppa alkaa mättämään...

Ihana rakentajamme...sillä ei oo enää aikaa meille...

Miusta sopimuksessamme luki pintoihin asti ja sauna ...

No se soppari on toiselta osapuolelta tainnut hävitä...

...

Pinnat pitäisi itse tehdä, siis kipsilevyt ynnämuut ja sauna...eihän sitä saunaksi tunnista...

...

En tiedä...ehkä huominen tuo tullessaan jotain ihanaa uutista...

Ja vaikka mä kuinka tsemppaan, että kaikki onnistuu, niin...just nyt olen ....

pettynyt... ja todella väsynyt !

Annan väsymyksen roskien valua simmuistani pois...

...ja vaan olen...

( 150 kiloa painava amme....kuinka se saadaan ylös,keittiön suunnittelu, tapettireklamaatio, ...millon saadaan laatat kylppäriin............................................................)

Niin olen...noine ajatuksineni...


MÄ todellakin haluan LOMALLE !!! Tai johonkin...ihan vaan hetkeksi pois rakentamisen maailmasta...

Lähteeks joku mun kaa syömään ????

Palataan ...






1 kommentti:

  1. Voi sua.
    Just jutelin tänään yhden kamuni kanssa, jolla on aivan samat fiilarit.

    Raksa-reiskat osaavat luvata näköjään vaikka mitä, mutta lupaukset eivät pidä.
    Todella per..stä!

    Millä muulla alalla voisi tehdä noin?? Eipä juuri millään. Pitäisikö sopparit laittaa paperille ja jos aikataulut pissii tai muuten ei tule toteutettua laskua pienemmäksi?!
    Oikeasti en tiedä noista asioista pätkääkään. Mun hermot ei kestäisi taloprojektia.

    Voimahali sulle.

    Kaikilla asioilla on taipumus järjestyä. ( Aika laiha lohtu varmaan sun ahdistukseen...)

    Nyt nukut ja lepäät. Huomenna on ehkä jo paremmin.

    - Katinka




    VastaaPoista

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !