torstai 15. tammikuuta 2015

…tarina ei pääty tähän...




On aika jatkaa matkaa , 

 on aika muutosten ♥

Oma ihana kauppani on nyt suljettu ja kokonaan tyhjennetty .

Ihania hetkiä sain tuolla viettää ja ihania ihmisiä tuli tavattua ja monesta teistä tuli ystäviä minulle !

Kiitos, sillä ilman teitä ei olisi ollut minun pientä kivijalkakauppaanikaan ♥

Kiitos myös teille kaikille, kenen ihanuuksia minulla oli siellä myynnissä ♥


Ei, mieleni ei ole haikea vaan olen onnellinen.

Sanotaan, että kun jostain luopuu, niin antaa tilaa uudelle :)

Joymari SHOPpin tarina ei meinaa pääty tähän , 
mutta mitä kaikkea ihanaa ja uutta se tuokaan tullessaan,
sen saapi tämä vuosi 2015 kertoa ♥

Pysy siis kuulolla ja jos haluat minulta asiakassähköpostia, jossa kerron SHOPpin tulevista POP UP kaupoista niin klikkaappa itsesi minun uusille nettisivuille ja sieltä löydät vasemmasta alareunasta kohdan, josta voit sen tilata itsellesi.

Psssst ja nettikauppakin aukeaa taas pian !!!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !