keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Voihan salaatin rääpäle !

Tämä aamu ei ollut minun aamuni !

Mikään ei jotenkin toiminut...tai toimi meidän oman rakentajamme kanssa kaikki toimii aina...

...mutta...kysyin putkimieheltämme, että tarviiko tämä hana sekoittajan ???

Johon meille vastattiin, että eiköhän se hanassa oo...

Ilmoitin kullalleni, että eiköhän se siinä oo....siinä vaiheessa minulla alkoi jo millin keittämään...

Loppujen lopuksi selvisikin, että se ei ehkä tarvitse sekoittajaa , mutta se tarttee jonkin boksin ja loppujen lopuksi selvisi vielä, että se hana ei käy meidän seinään...ja silloi miulle riitti ja ilmoitin lähteväni lomalle....ja tulin siis töihin...ah tätä ihanaa olotilaa täällä omassa kaupassani...

Samalla sähköpostini sanoi Pling, kun ajattelin että jotain ihanaa voisi nyt tapahtua !!!

Hihiiiii ja voihan salaatin rääpäle...tätä mä oon nyt kattonut läpi jo neljä kertaa...jänskää !



Kesä ja piha....maltan tuskin odottaa meidän uutta pihaamme ja kaikkia noita ihanuuksia jotka sinne muuttaa ja sitä kaikkea uutta jota olen suunnitellut !

Aurinkoista Keskiviikkoa !















1 kommentti:

  1. HIH ja WOW :)
    äänestämään, äänestämään, nimä joka ei äänestä edes kunnallisvaaleissa, mutta tätä pihaa mä äänestän :)

    VastaaPoista

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !