maanantai 28. lokakuuta 2013

Rakennusrapula !

Minua ei kiinnosta tapetoida !

Minua ei kiinnosta tilailla villaa !

Minua ei kiinnosta tuulensuojalevyt !

Minua ei kiinnosta minkälainen kiuas !

Minua ei kiinnosta minkälainen ovi !

Se lista olisi loputon ja mie veikkaisin, et siuta ei kiinnostaisi enää lukea !!!

Huh, nyt pari kuukautta asuttu tässä ihanassa unelmassa ja taas se alkaa…
…rakentaminen…

Mie oon vaan niin tuudittautunut siihen , että kuinka ihanaan ulkosaunaan mie kirmaan jouluaattona lumen keskellä kynttilöiden palaessa…kunnes tänään toi kupla pamahti !!!

Oma isäni kysyi, että onko kaikki jo hommattu rakentamiseen, sillä jouluaattoon on enää….
…tooooosi vähän aikaa ! Hups !

Ja siinä mie taas soittelin rakentajalle ja kyselin piirustuksia ja ressaannuin täysin !!!

Mie en vaan jaksa…En ! 

Ja tän taudin nimi on kuulemma rakennusrapula !!!

Sitä se todella on !!!

Ja vielä tää flunssakin päälle ja joulukiireet töissä !!!

Olisipa siis jo se jouluaatto ja sauna <3

Ihanaa päivää siulle !!!

Ootkos muuten sie potenut rakennusrapulaa ???? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !